DODATEK DO UKŁADU CHŁODZENIA AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST (473ml)
DODATEK DO UKŁADU CHŁODZENIA AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST (473ml)
Amsoil

DODATEK DO UKŁADU CHŁODZENIA AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST (473ml)

Mała ilość

62,30 zł

Wysyłka 2‑4 dni

Darmowa dostawa przy zamówieniu za 400 zł

Darmowe zwroty 14 dni od momentu zakupów

Wsparcie 24/7

Bezpieczne płatności

Opis

AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST to rewolucyjny dodatek do układu chłodzenia zapewniający efektywną wymianę ciepła i zwiększoną ochronę antykorozyjną w całym układzie chłodzenia. Samochody wyścigowe wymagają niższych temperatur pracy silnika w celu osiągnięcia maksymalnej wydajności i mocy na torze. Wielu zawodników używa zwykłej wody jako płynu chłodniczego, powoduje ona jednak uszkodzenia chłodnicy i korozję pompy wodnej. AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST zapewnia kierowcom i zawodnikom znacznie niższe temperatury pracy silnika, krótszy czas rozgrzewania i zaawansowaną ochronę antykorozyjną. AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST został opracowany w oparciu o opatentowaną technologię wielowarstwowych środków powierzchniowo czynnych, która zapewnia szybką i efektywną wymianę ciepła wewnątrz chłodnic i głowic cylindrów, co przekłada się na obniżenie temperatury roboczej, bardziej wydajną pracę, zwiększoną moc i znacznie skrócony czas nagrzewania silnika w niskich temperaturach i przed wyścigiem. AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST zawiera również wytrzymałą mieszankę inhibitorów korozji, które chronią chłodnicę, nagrzewnicę, pompę wodną, głowice cylindra, blok silnika i kolektor dolotowy przed szkodliwym wpływem korozji.

- Redukuje temperaturę silnika o ok. 4˚C
- Pomaga pojazdom nagrzewać się średnio 54% szybciej

Redukcja czasu nagrzewania silnika - test

Aby przetestować zdolność AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST do skrócenia czasu nagrzewania się silnika, produkt został dodany do mieszaniny płynu do chłodnicy/wody w silniku testowym V8. Silnik pracował na biegu jałowym, aż osiągnął wymaganą temperaturę 50˚C lub 80˚C. Temperatura otoczenia utrzymywana była na poziomie -1˚C w celu symulacji warunków zimowych.

Ocena redukcji temperatury – test przy pomocy dynamometru

W celu zbadania zdolności do redukcji temperatury przeprowadzono kontrolowane testy dynamometru silnikowego (dyno) na silniku Chevy o pojemności 350 cali sześciennych z aluminiowym blokiem i głowicami cylindrów. W każdej fazie testów silnik pracował z prędkością 4500 obr/min aż do ustabilizowania się temperatury płynu chłodzącego. Jako punkt odniesienia dla testu, woda ustabilizowała się na poziomie 105˚C, a mieszanina płynu chłodniczego/wody ustabilizowała się na poziomie 108˚C.

Badanie odporności na korozję stopów odlewanych z aluminium

Test odporności na korozję stopów odlewanych z aluminium (ASTM D4340) mierzy właściwości antykorozyjne nowoczesnych silników samochodowych i wysokowydajnych silników wyścigowych z aluminiowymi głowicami cylindrów. Aluminiowy krążek został podgrzany do temperatury 135˚C pod ciśnieniem 28 PSI - funtów na cal kwadratowy i poddany działaniu mieszaniny płynu chłodzącego przez tydzień. Do pomyślnego przejścia testu wymagana jest utrata ciężaru poniżej 1,0 mg.

Badanie odporności na korozję w szkle

W badaniu odporności na korozję w szkle (ASTM D1384) sześć metalowych bloków wykonanych z najbardziej popularnych metali w samochodowych systemach chłodzenia było całkowicie zanurzonych w napowietrzanych mieszaninach chłodziwa na 336 godzin w temperaturze 88˚C. Każdy test wykonano trzy razy w celu określenia średniej zmiany ciężaru każdego metalu. Norma ASTM określa maksymalne dopuszczalne ubytki masy dla każdego metalu.

Symulowany serwisowy test antykorozyjny

W symulowanym serwisowym teście antykorozyjnym (ASTM D2570) sześć metalowych bloków wykonanych z najbardziej popularnych metali w samochodowych systemach chłodzenia zostało poddanych działaniu wody o właściwościach korozyjnych ASTM, zaprojektowanych w celu symulacji twardej i korozyjnej wody w zdegradowanym płynie chłodzącym przez 1064 godziny w temperaturze 88°C.

Płyn chłodniczy był utrzymywany w temperaturze i natężeniu przepływu odpowiadającym warunkom pracy większości pojazdów osobowych. Utrata masy spowodowana korozją podczas testu określa właściwości antykorozyjne dodatku. Norma ASTM określa maksymalne dopuszczalne ubytki masy dla każdego metalu.

Zalecenia

Dodatek do płynu chłodniczego AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST należy używać w zastosowaniach wyścigowych z wykorzystaniem czystej wody jako płynu chłodzącego oraz w zastosowaniach motoryzacyjnych z wykorzystaniem mieszanin płynu chłodzącego.

Sposób zastosowania:

Przy wyłączonym i chłodnym silniku należy upewnić się, że układ chłodzenia jest wypełniony wybranym płynem chłodzącym. Wstrząsnąć butelką i wlać obliczoną ilość płynu chłodzącego AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST do chłodnicy.

Uruchomić silnik, włączyć wysoką temperaturę i zostawić na chodzie przez 15 minut.

Dozowanie:

Płyn chłodzący AMSOIL DOMINATOR COOLANT BOOST należy używać w zastosowaniach wyścigowych, rajdowych z wykorzystaniem czystej wody jako płynu chłodzącego oraz w zastosowaniach motoryzacyjnych z wykorzystaniem mieszanin płynu chłodzącego.

Szczegóły produktu

RDCBCN

Komentarze

Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

Nie znalazłeś odpowiedniej części?

Napisz do nas

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz prezentowania usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb, jak również do personalizowania reklam. Klikając przycisk "Zaakceptuj i Zamknij" wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o używaniu plików cookies i przetwarzaniu Twoich danych zapoznaj się z naszą