OLEJ SYNTETYCZNY AMSOIL 2T DO ŁODZI HP MARINE DWUSUW (0,946L)
OLEJ SYNTETYCZNY AMSOIL 2T DO ŁODZI HP MARINE DWUSUW (0,946L)
Amsoil

OLEJ SYNTETYCZNY AMSOIL 2T DO ŁODZI HP MARINE DWUSUW (0,946L)

Mała ilość

69,70 zł

Wysyłka 2‑4 dni

Darmowa dostawa przy zamówieniu za 400 zł

Darmowe zwroty 14 dni od momentu zakupów

Wsparcie 24/7

Bezpieczne płatności

Opis

AMSOIL HP Marine Synthetic 2-Stroke Oil to jeden z najlepszych na świecie jakości olejów silnikowych do 2-suwowych silników zaburtowych i silników morskich. Odpowiednio dobrany olej silnikowy ma decydujące znaczenie dla osiągnięcia maksymalnej wydajności współczesnych 2-suwowych silników morskich i zaburtowych. Bezpośredni wtrysk paliwa (DFI) podwyższa wydajność procesu spalania, dostarczając pożądanego przyrostu mocy, a obniżenie stosunku oleju do paliwa, sprzyja redukcji szkodliwych substancji emitowanych do środowiska, wymaganej przez prawo. Mieszanka uboższa w olej silnikowy utrudnia smarowanie i ochronę silników zaburtowych o dużej mocy, pracujących w wysokich temperaturach, co sprzyja powstawaniu depozytów i szybszemu zużyciu elementów, co z kolei skraca żywotność silnika i obniża parametry jego działania. W trudnych warunkach pracy olej silnikowy HP Marine okazał się wyróżniać na tle konkurencji. Zapewnia właściwe smarowanie i chłodzenie, zapobiegając nadmiernemu zużyciu elementów, przy jednoczesnym niskim dymieniu i niskiej toksyczności dla środowiska wodnego. To zaawansowany technologicznie olej do nowoczesnych silników.

Wyjątkowa ochrona przed zużyciem

Zapewnienie trwałość filmu olejowego w podwyższonej temperaturze pracy i przy zwiększonym tarciu współczesnych dwusuwowych silników jachtowych może stanowić wyzwanie dla niektórych olejów silnikowych, co zwiększa prawdopodobieństwo powstawania zarysowań i zużycia elementów. Olej syntetyczny HP Marine zapewnia lepsze smarowanie i wolniejsze zużycie elementów silników działających na ubogiej lub normalnej mieszance paliwowo-olejowej (patrz wyniki badań terenowych). W ciągu 534 godzin testów terenowych, olej HP Marine całkowicie zabezpieczył część prowadzącą tłoka i powierzchnie cylindryczne przed ścieraniem i wykazał doskonałe właściwości smarne, redukując tarcie pomiędzy ruchomymi elementami. Zapewnił wytrzymały film smarujący, nawet przy ubogiej mieszance i w trudnych warunkach eksploatacyjnych, jednocześnie zapewniając maksymalną żywotność silników zaburtowych

Zapobieganie powstawaniu depozytów

Olej silnikowy HP Marine w swoim składzie zawiera MAXDOSE (TM), system zaawansowanych dodatków dla "super-czystego" działania. To pomaga zapobiegać odkładaniu się depozytów, obniżających osiągi. W teście eksploatacyjnym, olej silnikowy HP Marine zahamował odkładanie się osadów powodujących zakleszczanie się i wypychanie pierścieni (osady węglowe powstające za pierścieniem wypychają go na zewnątrz), zjawisko zachodzące w nowoczesnych silnikach zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem. W praktyce wyeliminował powstawanie osadów portu wylotowego, zapewniając wydajne i niezawodne działanie silnika.

- Doskonały do Evinrude* E-TEC*
- Pomaga zapobiegać powstawaniu osadów
- Chroni przed zużyciem
- Niski poziom dymu
- Chroni przed rdzą
- Niska toksyczność wodna
- Doskonała wydajność jako olej wtryskowy lub w mieszance wstępnej w proporcji 50:1

Zastosowanie

Zastosowanie w dwusuwowych silnikach morskich zgdonie z TC-W3, w tym w tym wykonanych przez: Johnson/Evinrude, FICHT, E-TEC, Mercury EFI & Optimax, Yamaha, Nissan, Tohatsu TLDI, Suzuki, Mariner, Force. Stosować jako olej wtryskowy lub w mieszance wstępnej w proporcji 50:1 (2,6 uncji na galon amerykański gazu).
Zgodność

Kompatybilny z mineralnymi i syntetycznymi olejami dwusuwowymi typu TC-W3; jednakże mieszanie olejów dwusuwowych powinno być ograniczone do minimum.

Parametry techniczne

Lepkość kinematyczna @ 100˚C,cSt(ASTM D445)................8,5
Lepkość kinematyczna @ 40˚C,cSt (ASTM D445).................46,8
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270).........................................160
Temperatura płynięcia ºC (ASTM D97)....................................-46
Temperatura zapłonu ºC (ASTM D92).....................................86
Temperatura palenia ºC (ASTM D92)......................................86
Lepkość Brookfielda w -40ºC, cP (ASTM D2983)....................14,025
Test rdzy National Marine Manufacturers Association (NMMA) TC-W3®....pozytywny
Test dymny Jaso M 342-92 (FD)............................................................pozytywny
Test smarowności TC-W3 (ASTM D4863)...............................................pozytywny
Badanie toksyczności ostrej u ryb OECD-203..............................100% przeżywalności
Test reprodukcji Daphnia magna OECD-202.................................100% przeżywalności

Szczegóły produktu

HPMQT
Przeznaczenie: łodzie i statki

Komentarze

Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

Nie znalazłeś odpowiedniej części?

Napisz do nas

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz prezentowania usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb, jak również do personalizowania reklam. Klikając przycisk "Zaakceptuj i Zamknij" wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o używaniu plików cookies i przetwarzaniu Twoich danych zapoznaj się z naszą