OLEJ HYDRAULICZNY DO TRAKTORÓW SYNTETYCZNY 5W-30 (0,946L)
OLEJ HYDRAULICZNY DO TRAKTORÓW SYNTETYCZNY 5W-30 (0,946L)
Amsoil

OLEJ HYDRAULICZNY DO TRAKTORÓW SYNTETYCZNY 5W-30 (0,946L)

Chwilowy brak na magazynie

68,40 zł

Darmowa dostawa przy zamówieniu za 400 zł

Darmowe zwroty 14 dni od momentu zakupów

Wsparcie 24/7

Bezpieczne płatności

Opis

Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL Synthetic Tractor Hydraulic/Transmission Oil został opracowany do stosowania w sprzęcie off road, rolniczym i budowlanym we wszystkich warunkach atmosferycznych. Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL jest olejem typu UTTO (Universal Tractor Transmission Oil) stworzonym, aby sprostać trudnym warunkom, w jakich eksploatowany jest sprzęt rolniczy i budowlany. Jego wyjątkowa formuła oparta jest na bazie olejów syntetycznych i dodatkach efektywnie redukujących zużycie elementów, odporna na przegrzewanie, chroni przed rdzą, a jednocześnie pozwala wydłużyć okresy pomiędzy wymianami oleju w oparciu o jego analizę.

  • Doskonała ochrona w ekstremalnych temperaturach

Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL Synthetic Tractor Hydraulic/Transmission Oil przeznaczony jest do pracy w szerokim zakresie temperatur. Posiada wysoki indeks lepkościowy, aby zachować właściwości smarne w wysokich temperaturach pracy, jak i właściwy przepływ oleju w temp. dochodzących do -50oC. Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL zastępuje zarówno oleje Case New Holland 3525 i 3526 (poprzednio Ford New Holland FNHA-2-C-200 & 2-C-201) jak i John Deere J20C i J20D, eliminując konieczność wymiany oleju w zależności od pory roku.

  • Płynne działanie hamulców mokrych

Formuła syntetycznego oleju hydrauliczno- przekładniowego AMSOIL posiada w swoim składzie trwały modyfikator tarcia, efektywnie zapobiegający dzwonieniu mokrych hamulców. W przeciwieństwie do olejów niższej jakości, w których może dojść do rozkładu, co w efekcie może wywoływać wibracje, syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL zapewnia stałość parametrów i płynne działanie hamulców w długich okresach eksploatacyjnych.

  • Wielosezonowość
- Doskonała ochrona w warunkach wysokich i niskich temperatur
- Eliminuje konieczność sezonowej wymiany oleju
  • Uniwersalne zastosowanie
  • Trwałe dodatki modyfikujące tarcie
- Pewne działanie sprzęgła wielopłytkowego
- Zapobiega dzwonieniu sprzęgła
- Zapewnia płynne działanie
- Umożliwia przedłużenie okresów pomiędzy wymianami i wydłuża żywotność podzespołów
  • Dodatki antypieniące
- Szybkie uwalnianie powietrza
- Niższa temperatura pracy
- Płynne działanie hamulca
- Zapewnia pełną kontrolę nad układem hydraulicznym
  • Dodatki antyoksydacyjne
- Doskonała odporność oleju na rozpad termiczny
- Wydłużona żywotność oleju i podzespołów
  • Dodatki chroniące uszczelnienia i przewody
- Kompatybilny z większością materiałów uszczelnieniowych
- Zapewnia elastyczność uszczelnień i przewodów
- Zapewnia właściwe ułożenie uszczelnień
- Redukuje wycieki oleju
- Zapewnia wyższą żywotność uszczelnień i przewodów
  • Doskonałe dodatki antyzużyciowe
- Zapewnia doskonałą ochronę przekładni we wszystkich warunkach pracy
- Wydłuża żywotność sprzętu nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
- Wydłuża żywotność pomp i zaworów
- Może być stosowany w przekładniach głównych wymagających zastosowania olejów UTTO
  • Zastosowanie
Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL Synthetic Tractor Hydraulic/Transmission Oil jest zalecany do stosowania w  układach wieloprzekładniowych, hydraulicznych, przekładniach głównych, układach odbioru  mocy i mokrych hamulcach działających w każdych warunkach pogodowych i temperaturach, m. in w:

• ciągnikach i sprzęcie rolniczym
• wózkach widłowych
• Sprzęcie budowlanym
• przekładniach hydrostatycznych kosiarek traktorowych
• systemach hydrostatycznych kosiarek do trawy
• Niektórych modelach pojazdów 4x4 ATV wyposażonych w mechanizmy różnicowe z układem    mokrych hamulców

  • Specyfikacja

Syntetyczny olej hydrauliczno- przekładniowy AMSOIL Synthetic Tractor Hydraulic/Transmission Oil jest zalecany do stosowania w przekładniach i układach hydraulicznych, wymagających stosowania środków smarnych według specyfikacji zamieszczonych poniżej. Zapoznaj się z instrukcją obsługi swojego urządzenia.

  • AGCO/Deutz-Allis/Allis-Chalmers – PowerFluid PF-821 XL, 25741, 246634
  • AGCO White Farm (Oliver) – Q-1826, Q-1802, Q-1766B (UTHF), Q-1766, Q-1722, Q-1705, Type 55
  • Allison – C4, C3, C2
  • API GL-4
  • Case New Holland (CNH) – MAT 3505 (MS-1209), MS-1207 (Hy-Tran® Plus), MAT 3506 (MS-1210) (TCH Fluid JIC-145), MAT 3509 (MS-1230, M2C48C), Sprzęt wyposażony w systemy wysokociśnieniowe Poclain, MAT 3525 (FNHA-2-C-201.00, M2C134D), MAT 3526 (FNHA-2-C-200,00 zimowy), MAT 3510 (MS-1317, GL-4), B- 6, MS-1206 (PTF), MS-1205 (TFD-II), MS-1204 (TFD), JIC-185, JIC-144, JIC-143, B-5, M2C86B / C, M2C53A, M2C41B, M2CA / B / C, ESN-M2C77A, ESN-M2C41B, ESNM2C43, ESN-M2C48B / C, ESN-M2C53A / B, ESN-142A, ESN-M2C143, ESN-M2C92A, ESN-M2C159A / B / C, Renk-Doromat 873 lub 874A / B Bus Automatic Transmission Fluid Valtractores
    • Caterpillar - TO-2
    • Clark - TA 12, TA 18, HR 500 HR 600
    • Dresser CED – olej przekładniowo-hydrauliczny
    • Deutz-Allis - 25743, 272843
    • Deutz-Fahr
    • Sperry Vickers / Eaton - I-286-S, M-2950-S
    • Fendt (Non-Vario)
    • Fiat Hesston -

Szczegóły produktu

ATHQT

Komentarze

Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

Nie znalazłeś odpowiedniej części?

Napisz do nas

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz prezentowania usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb, jak również do personalizowania reklam. Klikając przycisk "Zaakceptuj i Zamknij" wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o używaniu plików cookies i przetwarzaniu Twoich danych zapoznaj się z naszą