OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY AMSOIL 80W-90 (0,946L)
OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY AMSOIL 80W-90 (0,946L)
Amsoil

OLEJ PRZEKŁADNIOWY SYNTETYCZNY AMSOIL 80W-90 (0,946L)

Mała ilość

67,20 zł

Darmowa dostawa przy zamówieniu za 400 zł

Darmowe zwroty 14 dni od momentu zakupów

Wsparcie 24/7

Bezpieczne płatności

Opis

Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube to produkt wielofunkcyjny przewyższający wymagania norm dla produktów o lepkości określonych normą SAE 80W90. Stworzony na bazie bezwoskowych olejów syntetycznych i wysokiej jakości dodatków, jest odporny na rozkład termiczny. Jego naturalnie wysoki wskaźnik lepkości i stabilne właściwości poprawiają wytrzymałość i utrzymanie filmu olejowego. Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W-90 zapobiega nadmiernemu zużyciu części, jest odporny na ciepło i doskonale chroni przekładnie. Dłużej zachowuje swoje właściwości niż konwencjonalne oleje i wydłuża żywotność podzespołów.

 Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube oferuje :

- zapewnia wysoką ochronę przekładni i łożysk pracujących pod dużym obciążeniem

- dłużej zachowuje swoje właściwości przedłużając żywotność podzespołów

- pozwala obniżyć koszty utrzymania

- jest kompatybilny z konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami przekładniowymi

- jest wielofunkcyjny

Zastosowanie

Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube jest zalecany do stosowania w różnorodnych warunkach, w tym przy wysokich prędkościach, przeciążeniach, niskich prędkościach a wysokich momentach obrotowych.

Zalecany jest do stosowania we wszelkich typach lekkiego i ciężkiego sprzętu, w pojazdach dostawczych i przemysłowych wymagających użycia oleju spełniającego normę SAE 80W90 EP.

AMSOIL 80W90 zastępuje wszystkie konwencjonalne oleje przekładniowe, przewyższając wymagania konwencjonalnych olejów przeznaczonych do stosowania w przednich i tylnych mechanizmach różnicowych, skrzyniach rozdzielczych, skrzyniach zintegrowanych z mechanizmem różnicowym, skrzyniach manualnych, łożyskach wymagających smarowania olejowego, oraz przekładniach kierowniczych, w których wymagane jest stosowanie środka smarnego, spełniającego następujące normy:

- API GL-5 i MT-1

- MIL PRF-2105E-

- Dana SHAES 234 (dawniej Eaton PS-037) przy przebiegu 250 000 mil

- Mack GO-J

- Arvin / Meritor 0-76D plus specyfikacje dla olejów do przekładni hipoidalnych wszystkich producentów krajowych i zagranicznych, takich jak: GM, Ford i Daimler Chrysler.

- Może być stosowany w tylnych mostach, gdzie zaleca się przeprowadzenie serwisu olejowego API GL-4.

W przypadku mechanizmów różnicowych należy stosować terminy wymiany oleju wskazane w instrukcji obsługi lub przez producenta sprzętu oryginalnego (OEM) w celu ustalenia okresów obsługowych, NORMALNY lub SKRÓCONY. 

W innych przekładniach niż mechanizmy różnicowe należy stosować terminy wymiany oleju wskazane w instrukcji obsługi lub przez producenta sprzętu oryginalnego (OEM) w celu ustalenia okresów obsługowych: normalny lub skrócony. W przypadku braku wskazań, można dwukrotnie wydłużyć okres eksploatacji w stosunku do konwencjonalnego oleju.

Uwaga: Nie należy wydłużać okresów wymiany w przypadku niebezpieczeństwa zanieczyszczenia wodą. W takich przypadkach należy dokonywać częstych kontroli przekładni.

Oleje przekładniowe powinny być wymieniane częściej gdy pojazdy eksploatowane są w warunkach dużego zapylenia lub zanieczyszczeń, chyba że system przekładni jest właściwie

Szczegóły produktu

AGLPK
Klasa lepkości: 80W90
Przeznaczenie: Skrzynia

Komentarze

Dodaj pierwszą opinię dotyczącą tego produktu.

Nie znalazłeś odpowiedniej części?

Napisz do nas

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz prezentowania usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb, jak również do personalizowania reklam. Klikając przycisk "Zaakceptuj i Zamknij" wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o używaniu plików cookies i przetwarzaniu Twoich danych zapoznaj się z naszą